Voor een klant zijn wij op zoek naar een nieuwe collega om hun team te versterken als tweetalig administratief/receptioniste!
Taken:
Als tweetalig administratief/receptioniste ben je het eerste aanspreekpunt voor klanten en leveranciers;
Je staat in voor het vriendelijk ontvangen van bezoekers, het beantwoorden van inkomende gesprekken en het verwerken van diverse administratieve taken;
Tot jouw takenpakket behoort onder andere het invoeren van orders, het verwerken van slachtlijsten en het controleren en verwerken van inkomende aankopen en aankoopfacturen;
Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het afdrukken en controleren van transportdocumenten.
Jouw profiel
Uitstekende beheersing van het Nederlands en het Frans, zowel mondeling als schriftelijk.
Ervaring in een administratieve/receptiefunctie is een pluspunt.
Goede communicatieve vaardigheden en klantgerichte instelling.
Nauwkeurigheid en oog voor detail.
Bekendheid met Clearfacts of bereidheid om dit aan te leren.
Flexibiliteit en stressbestendigheid in een dynamische omgeving.
Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
Documenten coderen, klasseren en archiveren
De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
Bestellingen plaatsen
Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
Personen onthalen en hun vraag identificeren
Kopieerwerk verrichten
Telefonische oproepen aannemen
Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
Een boodschap noteren
Administratieve dossiers samenstellen
Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
Aanbod
Fulltime functie met een gevarieerd takenpakket.
Werken in een dynamisch en groeiend bedrijf.
Mogelijkheid tot persoonlijke en professionele ontwikkeling.